Creatia Apple are tot mai multi competitori pe piata, Sprint si Samsung lansand o alternativa la modelul iPhone, numit Samsung SPH M-800, care va fi cunoscut, probabil, datorita numelui sau de scena – Samsung Instinct, scrie Business Week.
Cele doua companii au dezvaluit lansarea unui nou produs wireless, care sa combine functionalitatea touch-screen, promovata de producatorul de telefoane mobile Samsung, cu viteza mare de conectare la Internet, caracteristica retelei Sprint.
Noua creatie a Samsung si Sprint se releva sub forma “unui echipament revolutionar, care ofera utilizatorului o viteza de conectare asa cum nu i-a mai fost data niciodata de un alt dispozitiv touch-screen si care da consumatorului posibilitatea de a utiliza cat mai multe aplicatii, in acelasi timp”, au descris creatorii noul produs.
Samsung Instinct ofera un display TFT de 3,1 inch, cu 240X432 pixeli si 262.000 de culori, acesta venind insotit de o baterie standard litiu-ion, care suporta 5,75 ore de convorbire telefonica, potrivit eFluxMedia.
Pana in momentul in care se va lansa, propriu-zis, modelul celor de la Samsung si Sprint, nu se cunosc avantajele sau dezavantajele pe care le are produsul Instinct, in comparatie cu iPhone.
La prima vedere, ecranul dispozitivului de la Samsung nu este la fel de lat ca cel al iPhone (produsul Apple are 3,5 inch), insa marimea si greutatea acestuia sunt asemanatoare cu cele ale rivalului sau: daca Instinct are 4,57 inch x 2,17 inch si 4,4 uncii greutate, iPhone-ul are 4,5 inch x 2,4 inch si 4,8 uncii, conform descrierii facute de publicatia Business Week.
In termenii care tin de personalizarea dispozitivului si de partea de entertainment, Samsung Instinct are un meniu care se poate modifica, in functie de preferintele fiecarui consumator.
Astfel, mobilul multimedia are in componenta urmatoarele: optiune muzical