Proiectul de construire a unei linii de metrou care sa lege cartierul Drumul Taberei de zona centrala a fost initiat inca din 1990, dar nu a fost demarat nici pana in prezent din lipsa de bani.
Construirea liniei de metrou din Drumul Taberei nu este o idee noua, care ar apartine responsabililor actuali din Ministerul Transporturilor, ci a fost stabilita, prin hotarare de guvern, inca din 1990, a declarat ieri Gh. Udriste, director al Directiei Transporturi din Primaria Capitalei. Noua linie de metrou urma sa aiba 9 km si opt statii, iar termenul de finalizare a fost stabilit la 4 ani si jumatate. Indicatorii tehnicoeconomici au fost modificati apoi in 2003, cand s-a stabilit ca linia sa aiba 13 statii, iar construirea ei sa dureze sapte ani. In urma studiului de fezabilitate din decembrie 2007 s-a stabilit sa se mai adauge o statie, la cererea Comisiei de Urbanism a municipalitatii. Udriste a afirmat ca lucrarile nu au inceput nici pana in prezent la aceasta linie de metrou.
» Municipalitatea sustine ca Ministerul Transporturilor nu a alocat nici un ban pentru construirea noii linii de metrou.
» Autoritatile s-au laudat in repetate randuri ca le vor oferi locuitorilor din Drumul Taberei posibilitatea de a folosi transportul subteran. Proiectul de construire a unei linii de metrou care sa lege cartierul Drumul Taberei de zona centrala a fost initiat inca din 1990, dar nu a fost demarat nici pana in prezent din lipsa de bani.
Construirea liniei de metrou din Drumul Taberei nu este o idee noua, care ar apartine responsabililor actuali din Ministerul Transporturilor, ci a fost stabilita, prin hotarare de guvern, inca din 1990, a declarat ieri Gh. Udriste, director al Directiei Transporturi din Primaria Capitalei. Noua linie de metrou urma sa aiba 9 km si opt statii, iar termenul de finalizare a fost stabilit la 4 ani si jumatate. Ind