Primele imagini cu noul Seria 7 aflat la teste de strada au fost “furate” ieri de fotografi zelosi aflati in Munchen, langa cartierul general al celor de la BMW. In ciuda camuflajelor inteligent puse pe suprafetele redesenate ale limuzinei, se pot observa o serie de diferente fata de modelul actual. Masina pare mai putin extravaganta fata de modelul actual,iar masca fata se inscrie in designul claselor mai mici, seria 5 si 6.
Nici capacul portbagajului nu pare la fel de proeminent ca cel al modelului aflat acum in productie. Acest fapt poate fi privit drept o sugestie ca BMW incearca sa isi duca limuzina in zona “linistita” a design-ului clasic. Poate ca germanii s-au gandit ca Mercedes Clasa S sau Audi A8 si, de ce nu, Lexus sau Infinity pot sa-i ia din piata daca nu intra in trend.
Pe de alta parte acest nou model de Seria 7 poate fi prima limuzia de la BMW care ofera si o varianta de transmisie integrala. Aceasta este deja testata la SAC-ul X6 si poate fi considerata drept cel mai avansat sistem de transmisie 4X4 pentru ca balanseaza puterea motorului intre cele doua axe, dar are si capacitatea de a o transmite doar rotilor de pe o parte sau de pe cealalta.
Gama de propulsoare este practic nelimitata, chiar si o noua versiune pe hidrogen a fost deja anuntata. Se zvoneste ca masina va oferi pe varianta de top, 760, o cutie de viteze in 8 trepte. Daca toate aceste informatii se vor confirma, vom vedea la salonul auto de la Paris, din septembrie.
StiriAuto.ro Primele imagini cu noul Seria 7 aflat la teste de strada au fost “furate” ieri de fotografi zelosi aflati in Munchen, langa cartierul general al celor de la BMW. In ciuda camuflajelor inteligent puse pe suprafetele redesenate ale limuzinei, se pot observa o serie de diferente fata de modelul actual. Masina pare mai putin extravaganta fata de modelul actual,iar masca fa