Grupul polonez Selena a investit peste 3 milioane de dolari in extinderea operatiunilor din Statele Unite si Rusia, au aratat reprezentantii companiei.
Investitia Selena in unitatea de productie din Statele Unite s-a ridicat la 3 milioane de dolari, au declarat, pentru Wall-Street, oficialii grupului polonez.
Sursele ploneze cifreaza piata americana de produse chimice pentru constructii la 2 miliarde de dolari. Pana in prezent, grupul Selena a vandut, pe piata americana, produse siliconice pentru constructii in valoare de 2-3 milioane dolari anual. Pentru urmatorii ani, reprezentantii grupului estimeaza cresteri de 3 pana la 5 ori a vanzarilor in SUA, avand in calcul si varianta exporturilor catre Canada si Mexic.
“Demararea productiei la Selena USA Inc. este un nou pas pe drumul catre implementarea planurilor de extindere a activitatilor pe piata americana”, considera Dorin Spataru, administrator Selena Romania.
Compania a anuntat infiintarea unei noi filiale in Rusia, in Sankt Petersburg, care va include comercializarea si distributia produselor aflate sub brandurile Tytan si Artelit. Noua subsidiara, Selena Sever, este cea de-a doua companie a Grupului in Rusia, dupa Selena Vostok, infiintata in 2001.
Conform declaratiilor lui Spataru, piata ruseasca este “o piata cu un mare potential de dezvoltare, ca si piata din Romania”. In 2006, piata ruseasca a asigurat 39% din exporturile grupului, reprezentand 100 milioane zloti polonezi (28,62 milioane de euro).
Reprezentantii polonezi au mai precizat ca “in perioada 2005-2010, piata de constructie din Rusia va ocupa pozitia a 6-a in lume, daca tinem cont de rata de crestere a industriei”. In urmatorii doi ani, compania va urmari infiintarea unei unitati de productie in Rusia, o investitie care se va ridica la aproximativ 20 milioane zloti polonezi (5,72 milioane de euro).
Sele