Un tanar colaborator al Hotnews.ro din Cluj ne-a trimis un text despre pataniile sale cu operatorii de cablu.
"Se da un operator mare din Romania de televiziune, telefonie si internet. Brandul sub care este cunoscut este RDS RCS. Acesta a inceput procesul de extindere si prin Cluj Napoca pentru a face concurenta unei alte firme care pana recent detinea monopolul in CJ, un operator wannabe non-romanian, care defapt este la fel de romanesc ca toata tara asta, sau asta ar rezulta (UPC).
In continuare se da un abonat din Cluj Napoca la toate aceste servicii ale RDS RCS, abonat care este unul dintre primii utilizatori ale acestor servicii, care dupa o logica nu prea defectuoasa ar trebuii tratat bine tinand cont ca ar putea convinge si pe altii sa adere sau NU la minunatele servicii oferite de RDS RCS. Bun!
Pei acestui neinsemnat abonat ii cade intr-o buna zi serviciul TV. Imaginea devine purecoasa, aproape la fel ca tara asta de purecoasa, serviciul devenind inutilizabil. Urmand ordinea logica a evenimenelor, acest abonat da telefon la RDS Comercial/ Relatii cu clientii unde da de un robot, care la urma il va redirectiona catre ceva si cu mai putina inteligenta, un papagal (si nu vreau/nu-l citez pe Beeecali). Ok! Raspunde papagalu care cu un efort super-papagalicesc se prezinta: Buna ziua. RDS RCS. Numele meu e X Y (papagalii de la RDS nu uita niciodata sa se prezinte, altfel nu li se mai dau biscuiti) cu ce va pot ajuta ?
Clientul: Buna ziua! Am o problema cu serviciile de TV oferite de RDS. Imaginea e purecoasa.
Papagalul: Bine, spuneti-mi un nume.
Abonatul: M N
Papagalul: As avea nevoie de un CNP pentru validare.
Abonatul: (WTF ?!) xxxxxxxxxx
P: Asa, bine. Ce probleme aveti?
A: Pei v-am spus. Imaginea e purecoasa. (papagal uituc)
P: In ce sens? @N