Planurile de extindere ale lantului de supermarketuri Mega Image, care au luat avant odata cu achizitionarea recenta a concurentului La Fourmi, vizeaza acum noi tinte pentru expansiunea retelei in tara, zonele apropiate Bucurestiului fiind cele mai atragatoare. In urmatorii doi ani, filiala marelui retailer belgian Delhaize Group isi propune sa-si consolideze afacerile din Capitala si sa incheie noi tranzactii, in conditiile in care momentan se negociaza pentru trei dintre cele cinci noi magazine care urmeaza a fi deschise pana la sfarsitul anului.
Negocierile cu fostii proprietari ai La Fourmi, fondul de investitii elen Global Finance, au debutat in noiembrie anul trecut si s-au finalizat la sfarsitul lunii trecute, cand Mega Image a cumparat lantul de 14 supermarketuri cu 18,6 milioane de euro. Mega Image va investi, in total total, peste 22 de milioane de euro pentru preluarea si reorganizarea afacerii La Fourmi, valorii de achizitie initiale adaugandu-se alte 3,5 milioane de euro, destinate procesului de rebranduire, care se va incheia la finele anului curent.
Pe o piata a retailului care va atinge valoarea de 100 de miliarde de euro in urmatorii doi ani, tot mai aglomerata si susceptibila capriciilor pietei imobiliare, Mega Image a ales sa se extinda prin achizitii in conditiile in care La Fourmi are avantajul unor locatii-cheie, precum Piata Unirii sau Pipera, iar costurile de operatiune a afacerii sunt net inferioare comparativ cu cele ale unui proiect de tip greenfield.
“Urmarim sa ne consolidam afacerea in Bucuresti. Preconizam ca intr-un an sau doi ne vom extinde aria de interes la restul tarii, urmarind zone concentrice din ce in ce mai largi din jurul Bucurestiului, din ratiuni care tin de logistica”, a declarat, intr-un interviu acordat Wall-Street, John Kyritsis (foto), director general al Mega Image.
Acesta este si motivul pentr