Reprezentantii agentiilor de turism spun ca peste 20.000 de bucuresteni au profitat de zilele libere oferite cu ocazia desfasurarii la Bucuresti a Summitului NATO si de ofertele speciale pregatite cu aceasta ocazie de agentii, luandu-si o minivacanta, fie de cateva zile, fie o saptamana intreaga.
Pachetele turistice speciale pregatite pentru minivacanta NATO au fost vandute in proportie de 100% si in unele cazuri cererea a depasit cu mult oferta, agentiile fiind puse in situatia de a improviza oferte speciale.
"Conform estimarilor noastre, peste 20.000 de turisti au fost plecati in tara sau in strainatate in perioada 31 martie-6 aprilie, iar valoarea pachetelor achizitionate se ridica la circa 6 milioane de euro", a spus Traian Badulescu, purtator de cuvant al ANAT. Acesta spune ca pretul mediu al unui sejur s-a situat in jurul valorii de 250-300 de euro, fiind solicitate in special destinatiile turistice interne. "Destinatiile interne au detinut in aceasta perioada o pondere de circa 70% din totalul vanzarilor. Cele mai solicitate destinatii au fost pensiunile rurale din judetul Brasov, din zona Bran-Moeciu, dar si cele din Maramures si Bucovina, statiunile de pe Valea Prahovei si cele de pe litoral", a adaugat Badulescu.
Potrivit estimarilor directorului de marketing al agentiei de turism J’Info Tours, Cristina Irimia, o treime din turistii care au plecat in vacanta in perioada summitului au preferat destinatiile externe.
Integral in Romania libera Reprezentantii agentiilor de turism spun ca peste 20.000 de bucuresteni au profitat de zilele libere oferite cu ocazia desfasurarii la Bucuresti a Summitului NATO si de ofertele speciale pregatite cu aceasta ocazie de agentii, luandu-si o minivacanta, fie de cateva zile, fie o saptamana intreaga.
Pachetele turistice speciale pregatite pentru minivacanta NATO au fost