Declaratiile oficialilor de la Renault, in plina greva la Dacia, indica varianta mutarii productiei in tari mai ieftine. Investitiile masive ii tin insa pe loc.
Desi voalate, declaratiile facute de oficialii Dacia si Renault in plina greva la Mioveni indica posibilitatea mutarii productiei de Logan in tari cu costuri salariale mai mici, de pilda Maroc, India sau Rusia.
„Solicitarile sindicalistilor ar pune in pericol cresterea sanatoasa a companiei si viitorul Dacia, tinand cont ca, in perspectiva anului 2010, noile uzine Renault din Maroc, India si Rusia vor fi in masura sa produca Logan“, sublinia, in prima zi de greva, directorul producatorului auto, Francois Fourmont. Declaratia a fost privita de sindicalisti ca o amenintare, pe fondul solicitarilor de crestere a salariilor cu 60%.
Performanti si ieftini
Chestionati de EVZ, reprezentant ii Dacia nuanteaza acum declaratia si afirma ca nu se pune problema relocarii productiei in tari cu costuri de munca mai mici decat cele din Romania. „Dupa investitii de peste un miliard de euro, dupa ce am angajat 3.400 de persoane in ultimul an, nu putem pleca a doua zi din Romania“, ne-a declarat directorul de comunicare al companiei, Liviu Ion, care a subliniat ca interpretarea sindicatelor este una „emotionala“.
Integral in Evenimentul Zilei Declaratiile oficialilor de la Renault, in plina greva la Dacia, indica varianta mutarii productiei in tari mai ieftine. Investitiile masive ii tin insa pe loc.
Desi voalate, declaratiile facute de oficialii Dacia si Renault in plina greva la Mioveni indica posibilitatea mutarii productiei de Logan in tari cu costuri salariale mai mici, de pilda Maroc, India sau Rusia.
„Solicitarile sindicalistilor ar pune in pericol cresterea sanatoasa a companiei si viitorul Dacia, tinand cont ca, in perspectiva anului 2010, no