Uzinele Dacia au reluat producţia, după ce peste 60% dintre angajaţi au renunţat la grevă. Fabricarea autoturismelor a reînceput de joi, cu angajaţi din schimburile unu şi doi, producându-se în total 85 de vehicule, faţă de o cadenţă de 61 pe oră, cât avea uzina înainte de grevă, a declarat directorul de comunicare al companiei, Liviu Ion.
„În ciuda presiunilor salariaţilor grevişti, ceilalţi angajaţi au fabricat astăzi (joi - n.r.) 85 de vehicule“, a mai spus Liviu Ion. Cadenţa de producţie la Dacia era, înainte de greva care a început pe 24 martie, de 61,3 vehicule pe oră, respectiv 1.300 pe zi.
Liviu Ion a precizat că joi s-au declarat în grevă 3.002 angajaţi, ei reprezentând 38,8% din cei prezenţi la posturile de lucru din interiorul uzinei. Oficialul Dacia a spus că pe toată durata grevei nu s-au produs maşini, ci doar cutii de viteze, elemente mecanice şi colecţii CKD (pachete de vehicule dezasamblate).
Administraţia Dacia Piteşti a anunţat tot joi că, prin greva generală, angajaţii uzinei au pierdut posibilitatea de a primi retroactiv mărirea cumulată pe ianuarie-martie, ceea ce înseamnă minimum 672 de lei brut, salariaţii fiind „invitaţi să decidă singuri pentru ei înşişi şi pentru familiile lor“. Uzinele Dacia au reluat producţia, după ce peste 60% dintre angajaţi au renunţat la grevă. Fabricarea autoturismelor a reînceput de joi, cu angajaţi din schimburile unu şi doi, producându-se în total 85 de vehicule, faţă de o cadenţă de 61 pe oră, cât avea uzina înainte de grevă, a declarat directorul de comunicare al companiei, Liviu Ion.
„În ciuda presiunilor salariaţilor grevişti, ceilalţi angajaţi au fabricat astăzi (joi - n.r.) 85 de vehicule“, a mai spus Liviu Ion. Cadenţa de producţie la Dacia era, înainte de greva care a început pe 24 martie, de 61,3 vehicule pe oră, respectiv 1.300 pe zi.
Liviu Ion a precizat că joi s-au declara