*Investitia intr-o masina de epoca e comparabila cu achizitia un tablou, modelele rare ajungand chiar sa-si dubleze sau tripleze valoarea intr-un singur an *Intr-o fosta hala de pasari, un roman restaureaza masini „istorice” de sute de mii de euro
O hala de pasari dezafectata a ajuns loc de pelerinaj pentru crema milionarilor din Romania si a demnitarilor preocupati de „reciclarea” fiarelor vechi: Jaguar, Lamborghini, Porsche, Maseratti, Aston Martin, Rolls-Royce, Mercedes-Benz.
Ovidiu Ionescu zboara cu avionul prin America si Europa cautand masini care candva au facut istorie si acum zac prin curtile unor conace, le restaureaza in fosta hala de gaini si, cand stralucesc ca noi, le vinde barosanilor pentru sume ce variaza intre cateva zeci si cateva sute de mii de euro: „Sa stiti ca milionarii, daca au bani, nu inseamna ca sunt si prosti. O masina veche poate fi comparata cu un tablou sau cu o arma veche.
E o investitie care creste lejer cu 5-6% pe an, depasind rata inflatiei din Romania, iar raritatile pot chiar sa-si dubleze sau tripleze valoarea intr-un singur an. Au inceput sa se prinda si ai nostri ca e mai bine sa investeasca intr-o masina istorica care-si conserva sau sporeste valoarea, decat sa dea 80.000 euro ca sa se afiseze intr-un Q7, care, peste cinci ani, cu greu daca se vinde cu jumatate”.
Integral in Gandul *Investitia intr-o masina de epoca e comparabila cu achizitia un tablou, modelele rare ajungand chiar sa-si dubleze sau tripleze valoarea intr-un singur an *Intr-o fosta hala de pasari, un roman restaureaza masini „istorice” de sute de mii de euro
O hala de pasari dezafectata a ajuns loc de pelerinaj pentru crema milionarilor din Romania si a demnitarilor preocupati de „reciclarea” fiarelor vechi: Jaguar, Lamborghini, Porsche, Maseratti, Aston Martin, Rolls-Royce, Mercedes-Benz.
Ovid