- cercul de teatru, cu Mihai Radoslavescu, pe care îl credeam un fel de Laurence Olivier.
- exerciţii de dicţie: "Juşti şi juni, jilavi şi jalnici, înjunghiaţi şi cu jugaştri, în şiruri jertfeau", "Capac cu cupă, cupă cu capac", "Şase saşi în şase saci, în şase saci, şase saşi". - gustarea de ora 11 (ecleruri).
- amoruri nemărturisite pentru fetele din cor (dirijate de Stelian Olaru). - vizitele tinerei Daniela Anencov, de care erau îndrăgostiţi toţi, inclusiv Radoslavescu.
- repetiţii şi spectacole cu Sombrero de Serghei Mihalkov.
- primul meu rol comic, a cărui primă replică era: "Numele meu e Vova. Vova Pestikov". Jucăm cu schimbul: cînd eu, cînd Gelu Colceag. - vizita lui Paul Robeson. Ne cîntă şi ne pupă.
- recitări, la serbări şi la radio, din Mihai Beniuc: "Bătrîni ce cu mîndrie poartă / Lumina anilor în plete / Bărbaţi voinici, stăpîni pe soartă / Şi mame, şi copii, şi fete / Cu ochii plini de bucurie / Pe tot cuprinsul românesc / Voioşi îţi cîntă / Slavă ţie / Partid al celor ce muncesc".
- aspiraţii actoriceşti. Emisiuni la radio (numele personajului meu e "Arcaşul"). Spectacole la Teatrul Giuleşti (Mariana Pineda de Garcia Lorca), poezii patriotice la televiziune.
- drumul cu troleibuzul pînă la Cotroceni.
- ieşirea precipitată în stradă, după spectacol, ca să ne vadă publicul.
- şedinţele de machiaj.
- "colegii" mai mari de la teatrele din Bucureşti, care făceau cîte un ciubuc în spectacolele noastre. Liviu Crăciun, de pildă.
- fetiţa blondă cu care prezentam spectacole festive.
- îngheţata pe băţ pe drumul de întoarcere acasă.
- mirosul de lemn al scenei, mirosul decorurilor şi al cremelor de machiaj.
- tracul voluptuos din clipa ridicării cortinei.
- chioşcuri cu suc, eugenia şi merdenele. Bragă.
- plimbări pe "6 martie" cu "bătrînii" cercului de teatru (elevi de a noua