Societatea moderna promoveaza intens individul, pune in centru dezvoltarea personala, succesul care si-l asigura e persoana pentru a reusi in viata.
Exista multe modalitati prin care o persoana poate sa devina cunoscuta chiar daca nu este star de cinema sau nu are anumite "beneficii" care sa ii aduca faima si vizibilitate.
Orice persoana poate sa fie cunoscuta, poate sa devina propriul promoter intr-o societate in care se cauta valori.
Pentru a deveni o "marfa" de calitate avem nevoie de mijloace de promovare. Putem obtine aceasta vizibilitate prin ajutorul brandului personal.
Ce este brandul? Dictionarul de media, Larousse, defineste brandul ca un termen englezesc folosit pentru a desemna marca fabricii, marca reprezentativa.
Conceptul de branding este acela care recunoaste valoarea de marketing si/sau financiara asociata cu un brand, dincolo de atributele tangibile ale produsului, spiritul brandului. Calitatile si slabiciunile brandingului sunt legate de numele si simbolul brandului care ridica sau coboara valoarea oferita de catre un produs consumatorilor sai.
Brandul personal ne ofera posibilitatea sa ne construim propria imagine prin care sa ilustram valoarea noastra personala. Acesta nu reprezinta o forma de "autoglorificare" personala sau o modalitate de a ne mandri, reprezinta un mijloc corect si modern prin care ne adaptam societatii si cererilor prezente pe piata locala sau internatioanala.
Pentru oricine incearca sa isi construiasca un brand personal in orice domeniu sa trateze acest lucru cu maxima seriozitate.
In primul rand incercati sa fiti voi insiva, cu calitati si defecte. Totusi sa nu exagerati, incercati sa pastrati balanta intre lucrurile intime care trebuie pastrate doar in mintea voastra.
Brandul personal se adreseaza societatii si trebui