Blue Air, compania low-cost care in patru ani a ajuns la aproape jumatate din veniturile celui mai vechi operator de pe piata locala, Tarom, mizeaza in continuare pe cursele in Spania si Italia, care asigura 56% din venituri.
"Cursele catre Italia asigura in prezent circa 36% din venituri, in timp ce cele catre Spania in jur de 20%", a spus Gheorghe Racaru , directorul companiei Blue Air, care a rulat anul trecut afaceri de 95,7 mil. euro.
Blue Air s-a pozitionat ca transportator al muncitorilor romani din strainatate, folosind oportunitatea creata de anularea vizelor catre UE in 2002. Circa 3-4 milioane de romani.
Integral in Ziarul Financiar Blue Air, compania low-cost care in patru ani a ajuns la aproape jumatate din veniturile celui mai vechi operator de pe piata locala, Tarom, mizeaza in continuare pe cursele in Spania si Italia, care asigura 56% din venituri.
"Cursele catre Italia asigura in prezent circa 36% din venituri, in timp ce cele catre Spania in jur de 20%", a spus Gheorghe Racaru , directorul companiei Blue Air, care a rulat anul trecut afaceri de 95,7 mil. euro.
Blue Air s-a pozitionat ca transportator al muncitorilor romani din strainatate, folosind oportunitatea creata de anularea vizelor catre UE in 2002. Circa 3-4 milioane de romani.
Integral in Ziarul Financiar