Dupa modelul estonian Ekspress Hotline, compania de informare Teletell Infoline, „fiica” mai mica a grupului Ekspress Grupp a intrat in Romania cu o investitie de initiala de 400.000 de euro, urmand ca alte 200.000 de euro sa mai fie investite pana la sfarsitul anului.
Compania a pornit cu 20 de angajati, are in prezent 39 si tinteste ca, pana la sfarsitul anului sa numere 50 de angajati, a declarat Paul Matache, directorul de vanzari al companiei. Teletell Infoline are sediul in Bucuresti, iar apelurile sunt preluate in Brasov.
Concret, prin Teletell Infoline orice cetatean poate afla informatii despre bursa, sport, program cinematografic si TV, cluburi, muzee, Loto sau companii din diferite domenii (agricultura, sanatate, constructii, imobiliare etc) fie la telefon, apeland numarul call-center-ului, fie accesand site-ul www.teletell.ro.
Compania ofera, pentru moment, servicii care acopera doar informatiile din Capitala, dar oficialii intentioneaza sa deschida, pana la finalul anului in curs, filiale in alte doua orase, pe termen lung tintitnd deschiderea filialelor in toate resedintele de judet. Reprezentantul companiei a declarat ca nu au fost calculate, inca, toate costurile necesare pentru deschiderea filialelor.
Matache a declarat ca tinteste pentru Teletell Infoline o cota de 15% pe piata serviciilor de informare, care includ cataloage, Internet si informatiile prin telefon. Oficialul Teletell apreciaza ca piata locala de informare, dominata de cataloagele de informatii tiparite, va ajunge anul acesta la 46 milioane lei.
„Bineinteles ca mediile clasice domina dar in timp proportia se va schimba dramatic”, a mai spus managerul.
La investitia de 400.000 euro, compania prevede, in primul an, o pierdere estimata la aproximativ 175.000 euro si un venit de aproximativ un milion de euro, potrivit experientei estoniene.
Mata