Acordul dintre Mercedes si McLaren expira peste un an cand modelul sportiv de lux, SLR va iesi din productie. Si asa cum orice sfarsit este un inceput, Mercedes are doua variante: prima ar fi sa isi reinoiasca colaborarea cu McLaren, iar a doua poate insemna un acord cu un producator exclusivist, poate tot unul britanic. Una dintre optiuni, dupa unele surse apropiate gemanilor, ar fi Aston Martin.
Colaborareadintre cele doua companii ar fi posibila acum dupa ce Ford a vandut mare parte din actiunile pe care le detinea la britanici. Ce ar avea de castigat Mercedes din aceasta colaborare? In primul rand o platforma din aluminiu pentru viitorul model SL, dar si alaturarea imaginii sale de un blazon galonat si un producator de superclasa.
Pentru Aston si proprietarii sai din Golful plin de petrol, alaturarea de Mercedes inseamna accesul facil la tehnologia si rigoarea germana si obtinerea de componente si subansamble de ultima generatie. Asadar, in viiitorul apropiat vom putea fi martorii unor modele sportive Aston Mercedes, masini Coupe sau limuzine.
Integral in Stiri Auto.ro. Acordul dintre Mercedes si McLaren expira peste un an cand modelul sportiv de lux, SLR va iesi din productie. Si asa cum orice sfarsit este un inceput, Mercedes are doua variante: prima ar fi sa isi reinoiasca colaborarea cu McLaren, iar a doua poate insemna un acord cu un producator exclusivist, poate tot unul britanic. Una dintre optiuni, dupa unele surse apropiate gemanilor, ar fi Aston Martin.
Colaborareadintre cele doua companii ar fi posibila acum dupa ce Ford a vandut mare parte din actiunile pe care le detinea la britanici. Ce ar avea de castigat Mercedes din aceasta colaborare? In primul rand o platforma din aluminiu pentru viitorul model SL, dar si alaturarea imaginii sale de un blazon galonat si un producator de superclasa.
Pentru Aston si proprietarii