Chiar daca intre stiintele socio-umane si real-estate nu exista nicio legatura, pentru Adina Calinescu, Country Manager al Atrium Centers, aceste doua domenii au ajuns sa fie apropiate. Povestind despre inceputurile carierei sale, Adina Calinescu considera ca nimic nu a fost pura intamplare, ci totul reprezinta o serie de pasi ganditi, planificati si doriti.
Dupa absolvirea Facultatii de Sociologie – Psihologie din Bucuresti, cu specializarea in psihoterapie de orientare psihanalitica, Adina Calinescu a ales sectorul resurselor umane, deoarece in anii ‘90 psihoterapia nu era inca un domeniu suficient de dezvoltat. Astfel, Adina Calinescu si-a inceput cariera angajandu-se ca specialist HR in cadrul companiei Romexa, care se ocupa cu importul si distributia produselor Ferrero in Romania.
Conjunctura a facut ca managerul de astazi al Atrium Centers sa fie promovata in doar doi ani si jumatate din pozitia de specialist resurse umane in functia de director al operatiunilor din Bucuresti ale distribuitorului Ferrero. “Cred ca formarea in psihologie m-a invatat sa imi cuantific potentialul si mi-a oferit o serie de instrumente de lucru valoroase pentru noua traiectorie profesionala”, spune Calinescu.
Mai tarziu, intamplarea a facut ca actionarul principal al companiei Romexa sa decida o investitie in Oradea, intr-un centru comercial si de divertisment, astfel incat Adina Calinescu a ajuns in functia de director general a companiei Lotus Market, dezvoltatorul imobiliar al centrului comercial cu acelasi nume din Oradea. “Am fost unul din membrii echipei de dezvoltare a proiectului Lotus Market, inca de la momentul demolarii fabricii de bere si disponibilizarea angajatilor ei”, isi aminteste Country Manager-ul Atrium Centers.
La Oradea, Adina Calinescu a ramas timp de cinci ani, ocupandu-se initial de inchirierea spatiilor comerciale, fiind implicata