Steilmann Bukarest, unul dintre primii cinci jucatori din industria textilelor, va deschide anul acesta 20 de magazine sub brandul Steilmann pe piata locala, in urma unei investitii de aproximativ 2,5 mil. euro.
Steilmann detine in prezent 60 de magazine la nivel local, strategia grupului vizand crearea unei retele de 100 de magazine pana la sfarsitul anului 2009.
"Investitia in amenajare ajunge la circa 500 de euro pe metrul patrat, in conditiile in care un magazin are intre 200 si 300 de metri patrati", a declarat Romeo Pomponiu, director general al Steilmann Bukarest, care detine si 49% din titlurile companiei.
Miro Radici, grupul italian care a preluat la sfarsitul anului 2006 brandul Steilmann la nivel international, a stabilit ca proiectul de dezvoltare al Steilmann Bukarest sa includa si preluarea administrarii retelelor de magazine Steilmann in Europa Centrala si de Est, in tari precum Cehia, Bulgaria, Ungaria sau Republica Moldova.
"Vom mai deschide, la inceputul anului viitor, doua magazine in Sofia, unde deja suntem prezenti cu o unitate, iar anul acesta ne vom mai extinde cu un magazin in Chisinau. De asemenea suntem in discutii pentru a ne dezvolta reteaua de 10 magazine pe care o avem in Cehia si unde vrem sa ajungem la 20 de unitati", spune Pomponiu, care mai are planuri concrete de extindere si in Ungaria, Polonia si Rusia.
"La nivel local suntem prezenti de 15 ani in aproape toate orasele tarii, indiferent ca este un oras mare ca Timisoara sau Cluj, sau un oras mai mic, cum sunt Satu Mare, Baia Mare sau Suceava. Initial am pornit cu magazinele stand-alone, in marile centre, pe strazile pietonale, dar moda si vadul este foarte schimbator. In Bucuresti, de exemplu, unde nu exista o strada pietonala, jucatorii s-au indreptat spre malluri", explica Pomponiu.
In prezent aproape jumatate din unitatile deschis