City – University of Sheffield in parteneriat cu Capital va recomanda evenimentul anului in marketing: “Strategic Brand Management: The New Brand Imperatives”. Evenimentul este sustinut de noul guru în branding, prof. Kevin Lane Keller, si are loc pe data de 14 mai, în Bucureşti. Acest seminar vine in continuarea ofertei educationale pe care City-University of Sheffield o desfasoara in Romania prin programul Executive MBA Sheffield, acum printr-un seminar pract
City – University of Sheffield in parteneriat cu Capital va recomanda evenimentul anului in marketing: “Strategic Brand Management: The New Brand Imperatives”. Evenimentul este sustinut de noul guru în branding, prof. Kevin Lane Keller, si are loc pe data de 14 mai, în Bucureşti.
Acest seminar vine in continuarea ofertei educationale pe care City-University of Sheffield o desfasoara in Romania prin programul Executive MBA Sheffield, acum printr-un seminar practic care sa ajute oamenii de marketing in activitatea lor profesionala.
Keller este profesor de Marketing la “Tuck School of Business” şi este considerat ca fiind unul dintre academicienii de top ai generaţiei sale. Este denumit şi următorul Kotler în Marketing. A scris cea de-a 12-a ediţie a cărţii “Marketing Management” împreună cu însuşi Phllip Kotler, manual care a ajuns la cele mai bune vânzări din istorie.
În acest seminar de o zi, Keller va vorbi despre:
- întocmirea unor poziţii de brand competitive
- crearea unor relaţii de brand puternice şi active cu clienţii
- integrarea programelor şi activităţilor de Marketing
- alinirerea activităţilor interne şi externe de Marketing- înţelegerea ROI a investiţiilor de marketing în brand-uri
@