Producătorul auto german a anunţat că de la sfîrşitul anului 2009, în Rusia, la uzina Kaluga, va produce un automobil mai ieftin, derivat din modelul de clasă mică Polo. Potrivit lui Ulrich Hackenberg, membru al Consiliului de Administraţie al VW pe probleme de dezvoltare, acest model va concura cu Logan, Hyundai Accent şi Lada Kalina. Potrivit informaţiilor din presa rusă, jumătate dintre autovehiculele produse la Kaluga, în număr de 75.000 de maşini, vor costa mai puţin de 10.000 de euro pe unitate. Analiştii consideră că acest preţ va fi pentru variantele cu echiparea de bază. Producţia de automobile Volkswagen de la fabrica din Kaluga a început la sfîrşitul lunii noiembrie 2007. Anul acesta, producătorul german şi-a propus să asambleze 66.000 de maşini marca Volkswagen şi Skoda. Vînzările producătorului german Volkswagen, al patrulea la nuvel global, au avansat în anul 2007 cu 7,9%, la 6,189 milioane de unităţi. În acest an se mizează pe o creştere a livrărilor.
Autori: A.B.
Producătorul auto german a anunţat că de la sfîrşitul anului 2009, în Rusia, la uzina Kaluga, va produce un automobil mai ieftin, derivat din modelul de clasă mică Polo. Potrivit lui Ulrich Hackenberg, membru al Consiliului de Administraţie al VW pe probleme de dezvoltare, acest model va concura cu Logan, Hyundai Accent şi Lada Kalina. Potrivit informaţiilor din presa rusă, jumătate dintre autovehiculele produse la Kaluga, în număr de 75.000 de maşini, vor costa mai puţin de 10.000 de euro pe unitate. Analiştii consideră că acest preţ va fi pentru variantele cu echiparea de bază. Producţia de automobile Volkswagen de la fabrica din Kaluga a început la sfîrşitul lunii noiembrie 2007. Anul acesta, producătorul german şi-a propus să asambleze 66.000 de maşini marca Volkswagen şi Skoda. Vînzările producătorului german Volkswagen, al patrulea la nuvel global, au avansat în anul