Reuniunea liderilor politici de la Bucuresti a crescut semnificativ audientele posturilor de stiri Realitatea TV si Antena 3 care, in doua zile, au depasit in prime-time ratingul TVR 1
Summitul NATO nu a trecut, in sondajele de audienta tv, ca o „delegatie oficiala" pe „culoarul unic". Dimpotriva, si-a pus amprenta pe ratingurile principalelor posturi tv. La acest eveniment, au iesit la rampa televiziunile de stiri Realitatea TV si Antena 3, care au inregistrat cresteri de audienta insemnate.
Desfasurarile de forte jurnalistice si logistice ale televiziunilor nu au fost zadarnice. „Acele indicatoare" ale sondajelor de audienta au reactionat imediat la transmisiunile de la summit, in cele cinci zile ale evenimentului. (Au fost incluse si zilele premergatoare deschiderii oficiale a summitului.)
Audientele inregistrate de principalele televiziuni din saptamana reuniunii de la Bucuresti (31 martie – 4 aprilie) au fost mai mari atat fata de cele din saptamana premergatoare evenimentului (24 – 30 martie), cat si fata de cele din cursul lunii martie.
Luni - 31 martie, pregatirile pentru primirea oficialilor s-au incheiat si televiziunile sunt gata de „atac". Audientele s-au incadrat in nota obisnuita. Comentariile si pronosticurile analistilor privind reuniunea au contat foarte putin in sondaje.
Ratingurile programelor de dimineata (orele 9-12) nu s-au miscat la marile posturi tv. Razvan si Dani (Antena 1) si-au vazut de treaba, contribuind la realizarea audientei medii a postului de 143.000 de telespectatori pe minut, in mediul urban (in intervalul orar amintit mai sus). Este cea mai mare dintre audientele celor cinci televiziuni analizate.
De asemenea, s-a semnalat o audienta medie a Antenei 3 de 56.000 de telespectatori (orele 9-12), cu 17.000 mai mare decat cea din urma cu exact o saptamana (24 martie) si