De la orele petrecute într-un cerc pionieresc la o afacere de peste două milioane de euro pe an şi de la mici proiecte artizanale la o fabrică modernă, cu 140 de angajaţi. Radu Berceanu face echilibristică între politică şi business-ul propriu. Totul a început atunci când pasiunea pentru aeromodele şi navomodele a tânărului Radu Berceanu s-a combinat cu spiritul său antreprenorial. „Înainte de 1990, mai câştigam bani, pentru mine sau pentru cercul de modelism în
De la orele petrecute într-un cerc pionieresc la o afacere de peste două milioane de euro pe an şi de la mici proiecte artizanale la o fabrică modernă, cu 140 de angajaţi. Radu Berceanu face echilibristică între politică şi business-ul propriu.
Totul a început atunci când pasiunea pentru aeromodele şi navomodele a tânărului Radu Berceanu s-a combinat cu spiritul său antreprenorial. „Înainte de 1990, mai câştigam bani, pentru mine sau pentru cercul de modelism în care activam, realizând machete de clădiri sau diverse intervenţii care azi s-ar numi tuning auto. Am modificat, de exemplu, autoturisme Oltcit care participau la raliuri, schimbându-le aripile şi spoilerele sau montându-le eleroane, sau am creat capace de roţi pentru diverse mărci“, îşi aminteşte Berceanu. Tot înainte de căderea comunismului, actualul vicepreşedinte al Senatului construia, pentru pescari, navomodele teleghidate, care plasau momeala la loc fix, sau modifica sistemul de carburaţie şi distribuţie al maşinilor, pentru a le permite să folosească şi alte tipuri de carburant decât raţionalizata benzină.
În 1990, Berceanu şi-a înfiinţat prima firmă în Craiova. „La vremea aceea şi, de fapt, încă multă vreme după aceasta, eram convins că prezenţa mea în politică va fi temporară şi că aveam nevoie de o activitate care să asigure susţinerea financiară a familiei“, ex