Volkswagen, cel mai mare producator auto din Europa, va incepe productia unui automobil ieftin, asamblat la uzina Kaluga din Rusia, incepand cu sfarsitul anului 2009, scrie cotidianul Russian Business. "Masina va fi asamblata pe baza modelului Volkswagen Polo", a declarat Ulrich Hackenberg, membru al consiliului de administratie al companiei germane. Noua masina va concura cu alte modele prezente pe piata din Rusia, precum Dacia Logan (7.200 de euro), Hyundai Accent, (8.000 de euro) sau Lada Kalina (6.400 de euro), insa nu va depasi pretul mediu de 10.000 de dolari (6.350 de euro). Cu toate acestea, analistii auto sunt de parere ca pretul va acoperi doar variantele cu echipamente de baza, fara prea multe optiuni, fapt care nu va duce la cresterea vanzarilor. Este de asteptat ca noul model sa nu depaseasca nici macar 1% din totaul vanzarilor Volkswagen din Rusia. Vanzarile producatorului german au inregistrat o crestere in primul trimestru al 2008 de 8,4%, sustinute de cresterea cererii pe piata chineza. In primele trei luni au fost vandute 920.000 de unitati, comparativ cu nivelul de 850.000 de unitati atins anul trecut. Volkswagen, cel mai mare producator auto din Europa, va incepe productia unui automobil ieftin, asamblat la uzina Kaluga din Rusia, incepand cu sfarsitul anului 2009, scrie cotidianul Russian Business. "Masina va fi asamblata pe baza modelului Volkswagen Polo", a declarat Ulrich Hackenberg, membru al consiliului de administratie al companiei germane. Noua masina va concura cu alte modele prezente pe piata din Rusia, precum Dacia Logan (7.200 de euro), Hyundai Accent, (8.000 de euro) sau Lada Kalina (6.400 de euro), insa nu va depasi pretul mediu de 10.000 de dolari (6.350 de euro). Cu toate acestea, analistii auto sunt de parere ca pretul va acoperi doar variantele cu echipamente de baza, fara prea multe optiuni, fapt care nu va duce la crest