Principalele marci auto de import au inregistrat o scadere a ritmului de crestere la aproximativ 22 la suta in primul trimestru al anului, potrivit calculelor ZF, comparativ cu 50 la suta in 2007, singurele cresteri accelerate fiind marcile japoneze, Fiat, dar si de Ford, care a preluat uzina de automobile de la Craiova. Piata autovehiculelor de import a crescut cu peste 50 la suta in ianuarie, cu aproape 30 la suta in februarie, in timp ce in luna martie, pentru care inca nu sunt date oficiale, cresterea a fost, potrivit estimarilor ZF, de 12-15 la suta. Brandul cu cele mai ridicate vanzari in primul trimestru a fost Skoda, care a comercializat peste 6000 de autovehicule, in crestere cu peste 16 la suta.
Principalele marci auto de import au inregistrat o scadere a ritmului de crestere la aproximativ 22 la suta in primul trimestru al anului, potrivit calculelor ZF, comparativ cu 50 la suta in 2007, singurele cresteri accelerate fiind marcile japoneze, Fiat, dar si de Ford, care a preluat uzina de automobile de la Craiova. Piata autovehiculelor de import a crescut cu peste 50 la suta in ianuarie, cu aproape 30 la suta in februarie, in timp ce in luna martie, pentru care inca nu sunt date oficiale, cresterea a fost, potrivit estimarilor ZF, de 12-15 la suta. Brandul cu cele mai ridicate vanzari in primul trimestru a fost Skoda, care a comercializat peste 6000 de autovehicule, in crestere cu peste 16 la suta.