Orange si Vodafone, cei mai mari jucatori de pe piata locala de telefonie mobila, si-au actualizat ofertele pentru clientii noi de abonamente si cartele preplatite, continuand sa reduca tarifele pentru a atrage noi clienti.
Profitand de perioada de absenta a Telemobil (Zapp) de pe piata cu noi oferte si produse si de discretia DigiMobil (RCS&RDS), primii trei jucatori de pe piata de telefonie mobila se afla intr-un razboi neintrerupt al ofertelor, incercand sa-si mentina si extinda baza de utilizatori.
Cosmote a lansat o noua oferta pentru abonati pe 9 martie si pentru cartele pe 29 martie. Vodafone a lansat o campanie dedicata cartelelor pe 21 martie si una dedicata abonamentelor pe 3 aprilie. Orange si-a relansat oferta pentru abonamente si cartele la inceputul acestei saptamani.
Ultimele oferte lansate pe piata, ale Orange si Vodafone, arata ca tendinta de diminuare a tarifelor se mentine, insa niciunul din cei doi operatori nu face pasi "dramatici" in acest sens, incercand sa exploateze baza semnificativa de utilizatori pe care o detin si sa nu deprecieze marjele de profit cu care lucreaza.
In ce priveste oferta Orange, este de retinut faptul ca operatorul ofera in premiera la abonamente o optiune care include minute ce pot fi utilizate pentru apeluri catre orice alta retea din Romania, fara nicio restrictie legata de ora sau zilele saptamanii.
De asemenea, Orange ofera pentru prima oara si pentru utilizatorii de cartele optiuni care includ minute nationale, iar pentru utilizatorii care activeaza o extraoptiune, tariful pentru apelurile in retea scade la 9 eurocenti, cu pana la 50% mai mic decat planurile tarifare disponibile pentru cartele. Si in cazul Vodafone, tariful pentru clientii noi de cartele care activeaza o optiune scade pana la 9 eurocenti pentru apelurile in retea, insa doar prin plata unei alte taxe, de 2 euro pe luna -