Landor Associates, una dintre cele mai cunoscute companii de consultanţă de brand şi design din lume, va susţine la 23 aprilie, la Bucureşti, conferinţa BrandSimple în colaborare cu partenerul din România, agenţia de branding Seed Consultants.Dochiţa Zenoveiov, Managing Director la Seeds Consultants, ne-a vorbit despre acest eveniment.
Jurnalul Naţional: Care sînt punctele tari ale conferinţei pe care echipa de la Landor o va susţine la sfîrşitul lui aprilie?
Dochiţa Zenoveiov: Branding-ul este un domeniu încă nou în România, de aceea întreaga conferinţă este un eveniment extrem de important şi de aşteptat, Landor avînd o expertiză de 65 de ani în această industrie şi fiind un benchmark atît pentru designeri, cît şi pentru oamenii de strategie. Discursurile din cadrul conferinţei vor explica cum se construiesc brand-urile de succes în jurul unei idei unice, simple şi puternice, fără a apela la strategii complicate şi inutile. Pe scurt: Landor, practicieni, studii de caz, experienţă de peste 65 ani.
Cine sînt vorbitorii şi cum îşi vor structura prezentările?
Pentru această conferinţă vor veni cele mai importante personalităţi din reţeaua globală Landor, precum Allen P. Adamson, Managing Director al biroului din New York al Landor, Phil Duncan, preşedinte Landor Europa şi Orientul Mijlociu (EMEA), Lori Rossenwaser, Director Global Brand Engagement şi Andrew Welch, Executive Director al biroului din Londra, nume majore în industria de branding. Invitatul special, Allen P. Adamson, ne va vorbi despre cum trebuie comunicat în cel mai simplu şi eficient mod mesajul unui brand, în condiţiile unei pieţe extrem de competitive. Un alt discurs extrem de interesant va fi cel al lui Lori Rossenwaser, specialist în Brand Engagement, disciplină relativ nouă care s-a dovedit foarte eficientă pentru companiile care au înţeles de ce b