Divizia de distributie IT&C a grupului RTC, ProCA, isi propune sa atinga o cifra de afaceri de 50 de milioane euro, in 2008, ca o consecinta a intrarii in portofoliu a unor noi branduri premium.
"Cifra de afaceri a companiei a atins anul trecut 36 de milioane de euro, iar anul acesta avem fundamente solide sa credem ca vom ajunge la 50 de milioane. Dezvoltarea departamentului de vanzari din 2007 va continua si anul acesta, iar dezvoltatorii de business din teritoriu vor aduce cu siguranta valoare adaugata fortei de vanzari a ProCA", a declarat Sorin Stancu, CEO ProCA.
Acesta estimeaza pentru 2007 un profit operational de 1%, preconizand ca in 2008 compania va atinge profit net de 1%.
Aproape jumatate din volumul ProCa din 2007 a fost generat de partenerii din retail, 45% de reteau de distribuitori si 5% de jucatorii din industria online. Sorin Stancu a declarat ca, in 2008, compania tinteste dublarea volumului generat de partenerii din online.
Principalele grupe de produse pe care firma grupului RTC se axeaza le reprezinta, perifericele, in cea mai mare proportie, componente si computere asamblate, produse de print si consumabile, precum si portabile.
"Daca 2007 l-am incheiat cu 30.000 de sisteme asamblate, 7% din totalul sistemelor vandute in Romania, anul acesta vom comercializa cu 10.000 de sisteme mai mult", a precizat reprezentantul ProCA.
Compania va extinde anul acesta portofoliul de produse, atat prin concentrarea pe brandurile premium, cat si pe intrarea pe segmentul consumer electronics, unde ProCa a inceput deja sa activeze inca de anul trecut, prin vanzarea de televizoare. Pentru anul in curs, oficialul ProCa estimeaza ca va vinde aproximativ 1.000 de televizoare din marca Philips.
Anul trecut perifericele au reprezentat 40% din vanzarile companiei, urmate se componente si computere asamblate inhouse (25%), pro