- Politic - nr. 72 / 11 Aprilie, 2008 Romania, atunci cand a negociat aderarea la U.E., cu siguranta ca a avut si un capitol referitor la drumurile din tara, ba chiar imi amintesc bine ca era o vreme cand doamna Anca Boiangiu, in calitate de succesoare la Ministerul Transporturilor a actualului presedinte, nu mai prididea cu promisiuni care vizau reabilitarea arterelor de circulatie. Pe de alta parte, n-a fost campanie electorala in care candidatii pentru consilii locale sau pentru vreun loc in Parlament sa nu aduca vorba si despre drumuri, sa nu le promita oamenilor marea cu sarea, sa-i incante cu imaginea viitoare a asezarilor lor. Din pacate, realitatea ne demonstreaza ca romanii sunt mesteri mari la vorbe, promisiunile nu costa nimic, din moment ce multe drumuri arata ca vai de mama lor. Nu vorbesc de drumuri judetene, cat mai ales de drumuri nationale, in care, ca un facut, an de an, se baga bani buni in lucrari de plombare a gropilor, de reabilitare a unor portiuni, asa ca nu este de mirare, spre exemplu, ca un drum cum este cel dintre Reghin si Toplita arata, pentru nu stiu al catelea an la rand, la desprimavarare, ca dupa bombardament, multi dintre cei care au de circulat pe aceasta ruta preferand sa circule pe traseul Targu-Mures-Sovata-Bucin-Gheorgheni, pentru a ajunge in Moldova. Traseu care, prin grija ministrului Lucrarilor Publice, Borbely Laszlo, arata, in cea mai mare parte a lui, ca oglinda, dupa ce ani de zile si acest traseu a ridicat mari probleme, dat fiind faptul ca statiunea Sovata, sau macar ce a mai ramas din ea, a fost si mai este inca vizitata de turisti din tara sau strainatate. Sigur, sunt promisiuni ca si Defileul Muresului va cunoaste o reabilitare substantiala, dar tare ma tem ca, asa cum le sta bine politicienilor romani, si de data aceasta, fiind vorba de un an electoral, promisiunile vor abunda, faptele ba. Pe de alta parte, nu