Producatorul de sucuri naturale si produse instant Tymbark Maspex Romania estimeaza o crestere cu 20% a volumului de vanzari pentru intreaga gama de bauturi racoritoare Tedi, comparativ cu anul trecut, si se asteapta sa obtina o cota de piata de 15% pe segmentul de still drink pana la sfarsitul lui 2008.
Intrata recent pe piata de still drinks (bauturi racoritoare plate cu continut de fruct de maxim 25%) cu marca Tedi Play, compania se asteapta ca vanzarile pentru acest brand sa se majoreze cu 20%, in conditiile in care campania de comunicare pentru promovarea bauturii este cifrata la 1,6 milioane de euro.
"Bugetul de rate card pentru campania Tedi Play este 1,6 milioane de euro, costuri in care sunt incluse campania TV, outdoor si insertii in presa scrisa. Adaptarea spotului TV Tedi Play a fost realizata de agentia de publicitate cu care colaboram in mod normal, si anume ADDV EURO RSCG. Agentiile cu care am colaborat in campania outdoor sunt Klass Advertising si Euromedia Group", au declarat, pentru Wall-Street, reprezentantii producatorului.
Creatia layout-ului outdoor/presa si realizarea POSM-urilor au fost realizate în interiorul companiei, cu ajutorul departamentului DTP si creatie, in colaborare cu departamentul de marketing, care a coordonat tot proiectul de lansare a Tedi Play, au mai precizat acestia.
Un alt produs pe care mizeaza compania si a carui campanii de rebranding se cifreaza la 5 milioane de euro sunt pastele fainoase Arnos. Pentru anul acesta, compania preconizeaza ca vanzarile la marca de paste fainoase va creste cu 50%, datorita intrarii pe reteaua de distributie Tymbark Maspex Romania.
Pentru anul acesta, Tymbark estimeaza o cifra de afaceri cu 20% mai mari decat in 2007, la peste 61 milioane de euro, potrivit declaratiilor presedintelui companiei, Krzysztof Grabowski. Tymbark Maspex este lider pe segmentul de nect