Duminică, 13 aprilie, de la ora 12.15, Business Magazin la Pro Tv
Olivia Steer vorbeşte duminică, în Business Magazin, despre cum se pot scoate sume fabuloase din industria publicităţii şi cea a modei.
Povestea agenţiei CAP Advertising este una aparte în industria de publicitate. „Au căutat numai respect - după cum sună una dintre reclamele pe care şi-au pus semnătura. Aşa că au refuzat să se afilieze vreunei agenţii globale de publicitate şi au preferat, în schimb, să ramână o agenţie locală mică, dar cu ambiţii mari. Mai exact, să fie cea mai creativă din industrie”, povesteşte Olivia. Celebră pentru campanii la produse precum Zaraza, ING sau Unirea şi, totodată, creatorii faimoaselor personaje Dorel şi Gogu, agenţia CAP Advertising a reuşit să obţină numeroase premii la prestigioase concursuri de publicitate, dar şi o cifră de afaceri, pe 2007, de 3 milioane de euro.
Tot duminică, în Business Magazin îşi face loc o altă poveste de succes. Pornind de la ideea că fiecare bărbat are pretenţia ca, măcar în ziua cea mare, să ajungă în faţa altarului îmbrăcat în costumul mult visat, Alexandru Ciucu, juniorul afacerii Tata şi Fiul, a croit un business care să se muleze pe cerinţele bărbaţilor, oricât de avangardiste ar fi acestea. Cu 100.000 de euro şi o afacere care-i poartă numele, Alexandru Ciucu execută la comandă orice moft al clientului şi croieşte costume de nuntă, din cele mai fine materiale şi după cele mai noi tendinţe, pentru sume care pornesc de la 1.000 de euro. „Cifra lui de afacere se ridica anul trecut la 300.000 de euro şi este deja, pe primele trei luni ale lui 2008, în creştere cu peste 20%”, spune Olivia.
Pentru că în ediţia Business Magazin de duminică se vorbeşte despre lux, gazda le prezintă telespectatorilor Pro Tv brandurile şi produsele high-end dezvoltate de marochinăria românească şi cât de mult investesc oamenii de af