Primele locuri ale clasamentelor de audienta TV au fost ocupate, in primele trei luni ale acestui an, de cele trei posturi care si-au mentinut, de fapt, suprematia pe TV pe tot parcursul anului 2007: Pro TV, lider incontestabil de audienta cu o medie de 2,8% in primul trimestru al anului, Antena 1, cu 2%, si postul tematic Acasa TV, cu 1,7%.
Audientele sunt valabile pentru publicul urban, in perioada 1 ianuarie-31 martie 2008, si au fost masurate de compania GfK Romania.
Postul de stiri Realitatea TV s-a situat, pe tot parcursul primului trimestru al anului, in medie, pe locul patru, cu o audienta de 1%, egala cu a postului public de televiziune TVR 1. “A fost un inceput de an plin de evenimente, incepand de la blocarea strazilor de ninsori abundente, summitul NATO si pana la scandaluri politice, iar reflexul publicului este de a se uita la Realitatea TV atunci cand se intampla ceva important in Romania. De asemenea, nu mai putin important este noul sistem de masurare a audientelor, care decupeaza o imagine mai plina de acuratete a telespectatorilor”, a explicat pentru Business Standard directorul executiv al Realitatea TV, Catalin Popa. Integral in Business Standard Primele locuri ale clasamentelor de audienta TV au fost ocupate, in primele trei luni ale acestui an, de cele trei posturi care si-au mentinut, de fapt, suprematia pe TV pe tot parcursul anului 2007: Pro TV, lider incontestabil de audienta cu o medie de 2,8% in primul trimestru al anului, Antena 1, cu 2%, si postul tematic Acasa TV, cu 1,7%.
Audientele sunt valabile pentru publicul urban, in perioada 1 ianuarie-31 martie 2008, si au fost masurate de compania GfK Romania.
Postul de stiri Realitatea TV s-a situat, pe tot parcursul primului trimestru al anului, in medie, pe locul patru, cu o audienta de 1%, egala cu a postului public de televiziune TVR 1. “A fost un incep