Marti, 15 aprilie, incep Conferintele din cadrul celei de-a VIII-a editii a Olimpiadelor Comunicarii. Timp de doua zile, la Palatul Parlamentului, peste 30 de invitati din toate domeniile comunicarii le vor oferi participantilor o perspectiva globala asupra profesiei de comunicator, printr-o combinatie unica de teme. Astfel, marti, 15 aprilie, incepand cu ora 12.00, are loc conferinta “Laborator de disectie: Advertising comercial vs. advertising social", oferita de Leo Burnett
Marti, 15 aprilie, incep Conferintele din cadrul celei de-a VIII-a editii a Olimpiadelor Comunicarii. Timp de doua zile, la Palatul Parlamentului, peste 30 de invitati din toate domeniile comunicarii le vor oferi participantilor o perspectiva globala asupra profesiei de comunicator, printr-o combinatie unica de teme.
Astfel, marti, 15 aprilie, incepand cu ora 12.00, are loc conferinta “Laborator de disectie: Advertising comercial vs. advertising social", oferita de Leo Burnett Romania. Laboratorul isi propune sa creasca nivelul de cunoastere al participantilor despre planificarea unei campanii de advertising. Vor fi “disecate” 4 campanii: “Mum gets it again” – Wash&Go (premiata cu Silver la APG Creative Strategy Awards), campania CNA impotriva violentei televizate, lansarea Nicorette in Romania si, ca exemplu negativ, o campanie antidiscriminare. Moderatorul “laboratorului” va fi Attila Gasparik (CNA), iar prezentari vor sustine: Razvan Matasel (Leo Burnett Romania), Sorin Psatta (Grafitti BBDO), Andrei Stoiciu (Idee) si Mihai Ciobanu (Johnson & Johnson Consumer).
De la ora 14.30 se desfasoara dezbaterea “Managerii despre CSR: cat e adevar, cat e manipulare?”, oferita de Carpatcement Holding. La aceasta au fost invitati managerii a 6 companii de top, pentru a vorbi despre viitorul CSR-ului in Romania si despre cum s