Firma care elibereaza certificate fostilor salariati ai "Dunacor" pentru recalcularea pensiilor se declara coplesita de numarul mare de solicitari precum si de insistentele petitionarilor de a le fi solutionate cit mai repede cererile. "Avem inregistrate circa 700 de solicitari dintre care, din luna ianuarie, de cind am inceput efectiv activitatea, s-a reusit solutionarea a 200. Trebuie inteles faptul ca prestam un serviciu pentru care nu avem, ca firma, nici un cistig, ba, mai mult, toate nemultumirile oamenilor catre noi se indreapta, desi practic sintem prinsi la mijloc. Rezolvarea nu e la noi, pentru ca mai mult decit muncim acum, omeneste nu este posibil. S-a ajuns in situatia in care a trebuit sa scot o persoana din arhiva ca sa raspunda la sutele de telefoane ale celor care au depus cerere si se intereseaza de stadiul rezolvarii sau ne injura si ne ameninta ca dureaza prea mult. Ar trebui ca fostii salariati sa solicite, de exemplu, factorilor decizionali la nivel central prelungirea perioadei in care se recalculeaza pensia", a explicat Teodor Poteca, reprezentantul "Uberum" SRL Braila, firma care detine arhiva "Dunacor". De asemenea, sursa citata a mai precizat ca pentru a accelera ritmul de lucru care, de altfel, este unul sustinut, ar trebui sa dubleze numarul de personal. Aceasta s-ar traduce in tarife mai mari, lucru cu care nu este de acord, cu atit mai mult cu cit, in foarte multe cazuri, pentru petenti nu s-ar justifica cheltuiala comparativ cu veniturile in plus pe care le-ar obtine din recalculare. In plus, sursa citata a adaugat ca din cauza volumului mare de munca presupus de verificarea pe mai multi ani a statelor de salarii, perioada medie de solutionare dureaza citeva saptamini.
Reamintim ca, la finele anului trecut, in urma unui ordin din partea Ministerului Administratiei, s-a dispus ca in cazul "Dunacor", actualul detinator al arhi