Noul consiliu director al Camerei de Comerţ Americane în România (AmCham România) a făcut publice principalele obiective de activitate ale organizaţiei pentru acest an, ca urmare a Adunării Generale a asociaţiei, organizată la sfârşitul lunii Martie. Noul consiliu director a identificat 4 obiective principale ale activităţii AmCham care vizează: - Consolidarea poziţiei de promotor al intereselor comunităţii de afaceri din România, prin asigurarea unui dialog
Noul consiliu director al Camerei de Comerţ Americane în România (AmCham România) a făcut publice principalele obiective de activitate ale organizaţiei pentru acest an, ca urmare a Adunării Generale a asociaţiei, organizată la sfârşitul lunii Martie.
Noul consiliu director a identificat 4 obiective principale ale activităţii AmCham care vizează:
- Consolidarea poziţiei de promotor al intereselor comunităţii de afaceri din România, prin asigurarea unui dialog constant între autorităţi şi mediul de afaceri. AmCham va continua să deruleze o activitate consistentă de advocacy prin intermediul grupurilor de lucru ce reunesc experţi din rândul companiilor membre şi activează în domenii diverse precum fiscalitate, tehnologia informaţiei şi comunicaţii, energie, mediu, concurenţă, piaţa muncii, educaţie, etc.
- Dezvoltarea unor coaliţii de advocacy cu alte asociaţii ce afaceri. AmCham doreşte în acest fel maximizarea impactului şi eficienţei dialogului cu autărităţile.
- Intensificarea prezenţei în afara Bucureştiului în centre importance din punct de vedere economic precum Cluj, Timişoara, Iaşi sau Constanţa.
- Îmbunătăţirea serviciilor oferite companiilor membre prin extinderea agendei de lucru a organizaţiei astfel încât să reflecte problemele semnalate de acestia.