Toyota a luat in serios provocarea numita Nano de catre Tata Motors si va construi in India o masina ieftina. Totusi, japonezii vor evita pentru inceput sa coboare la nivelul de 2.500 de dolari. Toyota isi doreste o masina care sa se incadreze intre 6.900 si 7.800 de dolari, cu alte cuvinte vor sa atinga tragetul propus initial de Dacia cu modelul Logan: 5.000 de euro.
Vehiculul se va baza pe platforma mini-ului concept iQ si va fi vandut incepand cu 2010 in India, China si Rusia. Inviestitia pe care Toyota o face in India pentru ridicarea fabricii unde se va derula productia masinii “low-cost” este de 343 de milioane de dolari.
Toyota va construi si o varianta a iQ-ului conforma cu standardele pietelor dezvoltate, masina care va ajunge pepietele din Europa, Asia si America. In acest caz vor exista costuri de productie mai mari la care se va adauga si costurile pentru plusul de tehnologie incorporata la bordul masinii. Astfel pretul modelului “european” va fi substantial mai mare decat cel al masinii low-cost produsa in India.
StiriAuto.ro Toyota a luat in serios provocarea numita Nano de catre Tata Motors si va construi in India o masina ieftina. Totusi, japonezii vor evita pentru inceput sa coboare la nivelul de 2.500 de dolari. Toyota isi doreste o masina care sa se incadreze intre 6.900 si 7.800 de dolari, cu alte cuvinte vor sa atinga tragetul propus initial de Dacia cu modelul Logan: 5.000 de euro.
Vehiculul se va baza pe platforma mini-ului concept iQ si va fi vandut incepand cu 2010 in India, China si Rusia. Inviestitia pe care Toyota o face in India pentru ridicarea fabricii unde se va derula productia masinii “low-cost” este de 343 de milioane de dolari.
Toyota va construi si o varianta a iQ-ului conforma cu standardele pietelor dezvoltate, masina care va ajunge pepietele din Europa, Asia si America. In