Wu Xing, cel mai cunoscut brand de mâncare chinezească cu livrare exclusiv la domiciliu, are o primă unitate francizată. Noul restaurant chinezesc deschis în luna martie a acestui an la Cluj în sistem de franciză este situat în cartierul Manăştur şi dispune de o suprafaţă de 200 mp. Noul punct de lucru Wu Xing a necesitat o investiţie iniţială de cca 90.000 de euro, ce reprezintă amenajarea spaţiului de lucru, achiziţionarea utilajelor de producţie şi a echipamentelor
Wu Xing, cel mai cunoscut brand de mâncare chinezească cu livrare exclusiv la domiciliu, are o primă unitate francizată. Noul restaurant chinezesc deschis în luna martie a acestui an la Cluj în sistem de franciză este situat în cartierul Manăştur şi dispune de o suprafaţă de 200 mp.
Noul punct de lucru Wu Xing a necesitat o investiţie iniţială de cca 90.000 de euro, ce reprezintă amenajarea spaţiului de lucru, achiziţionarea utilajelor de producţie şi a echipamentelor complementare dar şi a accesoriilor necesare, inclusiv a autovehiculelor folosite la livrare, precum şi taxa de franciză.
Planul de extindere al companiei lui Sabin Cernea, care deţine brandul Wu Xing, are în vedere două direcţii paralele: pe de o parte, extinderea reţelei din capitală prin construirea altor puncte de producţie cu resurse proprii, iar pe de altă parte, dezvoltarea sistemului de franciză şi încheierea de parteneriate pentru celelalte oraşe mari din ţară. Ritmul de creştere dorit de francizor este pătrunderea la acest moment doar pe pieţe mai mari cum ar fi Braşov, Constanţa, Iaşi, Timişoara, Ploieşti, Piteşti şi deschiderea altor 5-6 francize în următorii 2-3 ani.
Se au în vedere, cu prioritate, oraşe mai mari, cu o populaţie de cel puţin 200.000 locuitori şi cu un nivel economic ridicat dar şi potenţial de dezvoltare re