Deocamdata nu avem levitatia la degetul mic, RATB-ul se misca la fel de incet ca un automobil, iar metroul acopera doar partial Bucurestiul. Scuterul ar putea fi o solutie pentru a scapa mai rapid de ambuteiaje, claxoane si cuvinte noi invatate de la soferi.
Cu un mijloc de transport pe doua roti te poti strecura mai usor, gasesti repede un loc de parcare, este usor de manevrat, iar timpul petrecut in trafic se reduce substantial.
Cat de grea este insa renuntarea la confortul pe care il ofera masina, in favoarea libertatii de miscare, aflam de la Ionut Dima, angajat la Reader's Digest. "Practic, am fost obligat sa renunt la masina si sa cumpar scuter din cauza traficului infernal din Capitala. Timpul petrecut in trafic se dublase si eram obligat sa ma trezesc dis de dimineata ca sa ajung in timp util la serviciu", a declarat Dima.
"Nu regret ca am renuntat la masina in favoarea scuterului", a mai afirmat acesta, precizand ca scuterul l-a ajutat sa reduca timpul petrecut in trafic de la 45 de minute, la 15.
Potrivit Mihai Micu, director executiv Motorland, vanzarea de scutere si motociclete s-a triplat in ultimii doi ani, principalii clienti fiind firmele de curierat sau cele care fac livrari la domiciliu. Acestea prefera sa isi trimita angajatii pe motoare sau scutere pentru ca in acest mod castiga timp, economisesc bani si reusesc sa ajunga la mai multe destinatii pe parcursul unei zile.
"Companiile care ne solicita serviciile vor sa onoram comanda intr-un timp foarte scurt. Astfel, mopedele si scuterele au devenit pentru noi o necesitate, pentru ca trebuie sa fim rapizi la orice ora din zi, nu doar atunci cand majoritatea bucurestenilor sunt la serviciu", a declarat Razvan Nica, angajat la o firma de curierat.
Cat de sigur este sa conduci un scuter?
Daca ideea de a circula cu un scuter te