Cel mai probabil, Ford va demara procesul de recrutare peste două luni. Planurile sale urmăresc angajarea a cel puţin 4.000 de oameni în următorii doi ani. Craiovenii n-au mai văzut până acum asemenea maşini prin oraşul lor. Numerele de înmatriculare din spate ies din tiparele Registrului Auto Român, iar pe cele din faţă scrie, simplu, Ford. Sunt automobilele reprezentanţilor străini ai companiei americane, veniţi din toate colţurile Europei. Câteva exemple: preşedint
Cel mai probabil, Ford va demara procesul de recrutare peste două luni. Planurile sale urmăresc angajarea a cel puţin 4.000 de oameni în următorii doi ani.
Craiovenii n-au mai văzut până acum asemenea maşini prin oraşul lor. Numerele de înmatriculare din spate ies din tiparele Registrului Auto Român, iar pe cele din faţă scrie, simplu, Ford. Sunt automobilele reprezentanţilor străini ai companiei americane, veniţi din toate colţurile Europei. Câteva exemple: preşedintele companiei este spaniol, directorul financiar, irlandez, iar managerul de operaţiuni, german. Cu excepţia fostului director general al Daewoo Craiova, Ion Ion, despre care există zvonuri că ar fi cooptat în echipa de conducere, niciunul dintre managerii din prima linie a Ford nu sunt români. Povestea este alta, odată ce cobori în ierarhia companiei. Întrucât, aşa cum au declarat pentru Capital reprezentanţi ai Ford Europe, „obiectivul nostru este să apelăm la forţă de muncă din România“. Într-un interviu recent, Lyle Watters, directorul de dezvoltare pe Europa al concernului Ford, declara că „este posibil ca unii dintre liderii de mâine ai companiei să se fi născut la Craiova“. De altfel, un întreg şir de declaraţii dă de înţeles că cea mai mare parte a personalului ce urmează să fie mobilizat la fabrica din Bănie va fi atrasă de pe plan local. Plan care coincide, însă, cu bazinul de recrut