Constantin Mateescu, fondatorul Trident, a decis să îi atace pe marii retaileri chiar pe terenul lor. Omul de afaceri sibian va deschide hipermarketuri în oraşele mari. După ce şi-a făcut mâna cu importul şi comercializarea de îmbrăcăminte second-hand, apoi cu afaceri imobiliare şi exploatări forestiere, Constantin Mateescu (46 de ani) este convins că abia acum şi-a găsit vocaţia: retailul. „Îmi doresc să dezvolt la maximum această afacere“, afirmă propr
Constantin Mateescu, fondatorul Trident, a decis să îi atace pe marii retaileri chiar pe terenul lor. Omul de afaceri sibian va deschide hipermarketuri în oraşele mari.
După ce şi-a făcut mâna cu importul şi comercializarea de îmbrăcăminte second-hand, apoi cu afaceri imobiliare şi exploatări forestiere, Constantin Mateescu (46 de ani) este convins că abia acum şi-a găsit vocaţia: retailul. „Îmi doresc să dezvolt la maximum această afacere“, afirmă proprietarul lanţului Trident, format, deocamdată, din cinci unităţi.
Primul magazin sub acest brand a fost deschis în Mediaş, în 2004, în urma unei investiţii de patru milioane de euro. De atunci, omul de afaceri a mai investit 20 de milioane de euro în două hipermarketuri, la Deva şi la Sf. Gheorghe, precum şi în două supermarketuri, la Sibiu şi la Alba Iulia. Însă cel mai ambiţios proiect de până acum va fi dezvoltat anul acesta şi va reprezenta o investiţie totală de 15 milioane de euro. „Imediat după Paşte, va începe în Sibiu construcţia unui centru comercial, cu o suprafaţă de 20.000 de metri pătraţi. Sper să finalizăm lucrările până în decembrie“, dezvăluie Mateescu.
Planurile de creştere a companiei sunt extrem de ambiţioase. Anul viitor, sub brandul Trident vor fi dezvoltate hipermarketuri cu suprafeţe de circa 5.000 de metri pătraţi (spre comparaţie, viitorul