Chiar dacă nu toate numele mari au intrat şi în România, piaţa autohtonă de training a atins circa 30 de milioane de euro, iar taxele pentru aceste servicii se apropie de cele practicate la nivel mondial. În fond, cariera unui profesionist nu înseamnă altceva decât a învăţa non-stop. Facultate, masterat, MBA, pentru a te angaja pe o poziţie cât mai bună într-o companie cât mai mare, după care, din nou, training şi iar training. O demonstrează şi evoluţia pieţei de
Chiar dacă nu toate numele mari au intrat şi în România, piaţa autohtonă de training a atins circa 30 de milioane de euro, iar taxele pentru aceste servicii se apropie de cele practicate la nivel mondial.
În fond, cariera unui profesionist nu înseamnă altceva decât a învăţa non-stop. Facultate, masterat, MBA, pentru a te angaja pe o poziţie cât mai bună într-o companie cât mai mare, după care, din nou, training şi iar training. O demonstrează şi evoluţia pieţei de astfel de servicii, care, la nivel mondial, s-a apropiat anul trecut de 60 de miliarde de dolari, aşa cum arată un studiu comparativ al principalilor jucători din domeniu, realizat de compania Ken Blanchard.
Faţă de anul 2006, când piaţa a totalizat 55,8 miliarde de dolari, avansul până la 58,5 miliarde este important. Peste 20% din totalul cheltuielilor pentru training realizate de companii - circa 12 miliarde de dolari - au fost destinate instruirii în domeniul leadership-ului. Anul trecut, 16,3 miliarde de dolari din totalul pieţei s-au îndreptat către trainingul extern.
Primele opt companii la nivel mondial au realizat venituri de 774 milioane de dolari, arată studiul Ken Blanchard. DDI a realizat venituri de 160 de milioane de dolari, urmată de AMA, cu 142 de milioane, Achieve Global - 130 de milioane, Franklin-Covey - 98 de milioane, CCl