OLT. În cartierul 600 de locuinţe, din Slatina, sunt probleme. Unul dintre furnizorii de utilităţi, Distrigaz, refuză să mai monteze contoare după ce a executat primele zece branşări. Cu doar câteva zile înainte, acelaşi furnizor făcuse recepţia la instalaţia interioară din 60 de apartamente, urmând montarea contoarelor. „Am pus zece contoare, după ce s-a făcut recepţia la 60 de apartamente, după care Distrigaz a refuzat să mai monteze. La început ne-au spus că ar fi vorba despre faptul că nu s-a făcut separarea de şantier a celor trei blocuri, că nu s-a luat macaraua şi nu s-a cărat molozul. I-am adus în şantier să vadă cu ochii lor, iar atunci n-au mai vrut să dea nici o explicaţie. Mai târziu au menţionat că ar fi vorba de o greşeală la recepţie, că mai au de montat 20 de metri de ţeavă la blocurile din etapa a doua. Asta mi-au spus doamna Roxana şi domnul Popescu, însă de la alţi angajaţi am înţeles că, de fapt, n-ar fi nici o problemă“, a declarat directorul Imobiliare Consloc, Gheorghe Neacşa. Pentru moment, soluţia pentru a realiza branşarea este ca fiecare proprietar, după semnarea contractului de vânzare - cumpărare, să se prezinte la furnizorul de gaze pentru montarea contorului. „Vom face adrese la Bucureşti, atât pentru gaze, cât şi pentru electricitate, să vedem dacă putem face o înţelegere pentru apartamentele din ultimele două etape“, a mai spus Gheorghe Neacşa. La rândul său, managerul Minel Prina a declarat că a luat legătura cu directorul Distrigaz de la Craiova, de la care a primit promisiunea că lucrurile se vor rezolva: „Eu cred că, de fapt, este o lipsă de comunicare între Craiova şi Slatina, la nivelul Distrigaz“.
Începe semnarea contractelor Aceeaşi problemă se înregistrează şi în cazul montării contoarelor de curent electric, furnizorul de electricitate precizând însă că nu discută decât cu proprietarul final. De astăzi însă, noii propri