Masinile de dimensiuni reduse par a fi alegerea fireasca atunci cand vine vorba despre o masina condusa preponderant in oras. Acesta este si rezultatul sondajului gazduit in paginile Stiriauto. Daca noi stim asta, atunci este foarte sigur ca si producatorii auto o stiu de ceva vreme. Iata de ce Citroen isi doreste un “mini” atragator, capabil de performanta si cat mai “de serie”, si asta foarte repede.
In imagini se afla o schita a viitoarei variante de Citroen C3, masina care va ajunge in showroom-uri nu mai tarziu de anul viitor. Se pare ca masina va fi prezentata chiar in acest an, probabil intr-o forma foarte apropiata de cea de productie.
Francezii au gandit simplu: C3 in 5 usi va fi o masina mica pentru familie, iar C3 in 3 usi un “mini” in toata regula. Varianta in 3 usi va putea concura fara probleme cu Mini, 500 sau MiTo, gratie unor propulsoare pe benzina de pana la 160 de CP – imprumutate de la Peugeot 206. Este vorba de motoare de 1.4 si 1.6 litri pe care grupul Peugeot-Citroen le construieste impreuna cu BMW. Cu siguranta vor exista si variante diesel.
Integral in StiriAuto.ro. Masinile de dimensiuni reduse par a fi alegerea fireasca atunci cand vine vorba despre o masina condusa preponderant in oras. Acesta este si rezultatul sondajului gazduit in paginile Stiriauto. Daca noi stim asta, atunci este foarte sigur ca si producatorii auto o stiu de ceva vreme. Iata de ce Citroen isi doreste un “mini” atragator, capabil de performanta si cat mai “de serie”, si asta foarte repede.
In imagini se afla o schita a viitoarei variante de Citroen C3, masina care va ajunge in showroom-uri nu mai tarziu de anul viitor. Se pare ca masina va fi prezentata chiar in acest an, probabil intr-o forma foarte apropiata de cea de productie.
Francezii au gandit simplu: C3 in 5 usi va fi o masina mica pentru familie, iar