Hyundai a lansat in Romania, in cadrul unui eveniment festiv, noul model i10.
Al doilea model din gama "i" este proiectat si gandit pentru clientii europeni, anuntandu-se in acelasi timp ca o solutie decenta pentru mediul urban aglomerat.
Hyundai i10 vine in trei variante de motorizare, doua pe benzina si unul diesel. Vorbim de motorul de 1.1 litri si 66 CP si de noul propulsor denumit Kappa de 1.2 litri DOHC de 75 CP. De asemenea, Hyundai mai pune la dispozitie motorul de 1.1 litri si 75 CP, prevazut cu injectie directa de motorina la presiune inalta si turbina cu geometrie variabila.
Toate motoarele sunt disponible cu o cutie manuala standard in 5 viteze, iar o versiune a transmisiei automate va fi oferita optional pentru ambele motoare pe benzina.
Noul i10 are dimensiuni caracteristice unui model mini: 3565 mm in lungime,1595 mm in latime si un ampatament de 2380 mm.
La proiectarea sasiului iese in eveidenta o noua tehnologie pentru sectiunea partiala a acestuia cu suspensie pe fata Macpherson si cu bare de torsiune/ bare spiralate in partea din spate.
In ciuda dimensiunilor compacte, modelul detine cel mai lung ampatament al clasei, ceea ce determina un spatiu interior maxim.
Din acest motiv, interiorul a fost conceput astfel incat pernele pentru sezut din spate pot fi pliate spre partea anterioara, permitand scaunelor sa fie complet pliate.
Pretul de pornire al noului i10 in Romania este de 6.690 euro, fara TVA.
Stire preluata de pe site-ul Automarket.ro
Hyundai a lansat in Romania, in cadrul unui eveniment festiv, noul model i10.
Al doilea model din gama "i" este proiectat si gandit pentru clientii europeni, anuntandu-se in acelasi timp ca o solutie decenta pentru mediul urban aglomerat.
Hyundai i10 vine in trei va