Baneasa Shopping City, primul mall din nordul Capitalei, se va deschide maine si gazduieste peste 220 de magazine, restaurante si spatii de distractie, fiind si o locatie prin care peste 45 de marci internationale isi fac intrarea pe piata.
Mallul va avea o suprafata inchiriabila de 85.000 de metri patrati (dublu fata de Plaza Romania sau Bucuresti Mall), investitia in acest proiect fiind de circa 150 mil. euro.
Cele mai multe marci nou intrate, in numar de peste 27, sunt prezente in sectorul de imbracaminte, incaltaminte si accesorii si sunt urmate de restaurante, acestea din urma ajungand la un numar de sapte unitati, si de bijuterii, unde se deschid trei magazine noi.
Majoritatea magazinelor vor fi deschise in sistem de franciza, printre acestea numarandu-se brandul de imbracaminte pentru femei IKKS, adus de Azteca CLC Group sau cel de imbracaminte pentru barbati Cacharel, adus de retailerul M&M Retail. La acestea se adauga cele doua restaurante de tip fast-food Burger King, deschis la nivel local prin intermediul companiei Atlantic Restaurant System, detinuta de Eli Davidai (unul din fostii proprietari ai afacerii Pepsi in Romania) si M. Nasta si NordSee, deschis de compania Darcom Sea Food, care a cumparat franciza.
Tot pentru prima data in Romania se deschide si magazinul de cosmetice Douglas, care se va alatura jucatorilor consacrati de pe piata - Sephora, Sabon, The Body Shop si Beautik.
In ceea ce priveste segmentul de bijuterii, acesta va fi puternic reprezentat de branduri ca Cellini, Swarovski, Micri Gold, Adorri, Kultho, Carlo Montini, Folli Follie, dar si de branduri care vin pentru prima data pe piata locala, cum ar fi So Chic, Zen si Goldas.
Retailul de imbracaminte si incaltaminte va fi reprezentat de aproximativ 170 de magazine, majoritatea insemnand branduri consacrate pe piata din Romania. 10 dintre