Lantul de cafenele Starbucks, prezent in Romania prin intermediul partenerului Marinopoulos Coffee Company III, a raportat, in primul an de activitate pe piata autohtona, peste 500.000 de clienti, au declarat reprezentantii companiei.
“Suntem incantati sa anuntam ca peste 500.000 de clienti au savurat cafeaua espresso Starbucks pana acum, ceea ce demonstreaza ca romanii au intampinat cu entuziasm Experienta Starbucks si au adoptat-o in foarte scurt timp, aceasta devenind parte a vietii lor de zi cu zi”, a declarat Viorel Stoiean, District Manager Marinopoulos Coffee Company III.
Segmentul „la pachet” a inregistrat o crestere constanta pe tot parcursul anului. Clientii Starbucks au avut la dispozitie un meniu complet de bauturi Starbucks pe baza de cafea, apreciate in intreaga lume, 15 sortimente de cafea arabica de cea mai buna calitate, produse de patiserie si deserturi, precum si o selectie de accesorii pentru prepararea cafelei acasa.
„In plus, un segment important al activitatii noastre care a generat rezultate excelente a fost cel al cafelei boabe. Mii de pachete de cafea boabe au fost cumparate de catre clientii nostri care au dorit sa-si prepare cafea acasa. Printre cele mai apreciate sortimente de cafea boabe se numara Kenya, Colombia si Espresso Roast”, a continuat Viorel Stoiean.
In aprilie anul trecut, cel mai mare lant de cafenele din lume, Starbucks, si-a facut intrarea pe piata romaneasca prin inaugurarea primei cafenele din Europa Centrala si de Est la Bucuresti ca rezultat al unui joint venture dintre Starbucks Coffee Company si partenerul sau european Marinopoulos Holding SARL.
In prezent, compania opereaza patru cafenele pe piata din Romania, dintre care trei aflate in Bucuresti, in Bucuresti Mall, Plaza Mall si Baneasa Shopping City, ultima in curs de inaugurare la sfarsitul acestei saptamani si una in Cluj-Napoca.