Toti politicienii vor sa fie Traian Basescu, nu e nimic altruist in campaniile de responsabilitate sociala ale companiilor, iar blogurile pot sa dezvaluie oamenii cu defecte si calitati din spatele unui brand. Asa sunt cateva dintre marturisirile comunicatorilor politici, de CSR si online in fata finalistilor de la Olimpiadele Comunicarii, pe parcursul conferintelor OC desfasurate saptamana aceasta si in care, inaintea campaniei electorale, politicul a atras cea mai multa atentie.
In cadrul evenimentului amintit, studentii care se pregatesc pentru o cariera in comunicare si publicitate au primit raspunsuri si la intrebari despre importanta blogosferei in campaniile de comunicare sau despre cat e adevar si cat e manipulare in programele de CSR ale companiilor, de la managerii unor companii de top din Romania sau specialisti cu nume consacrate in blogosfera.
Consultantii politici despre cum NU se aplica regulile in campaniile electorale:
Adriana Saftoiu, director Capital Promotion:
Daca regulile nu sunt adaptate la persoana, ele devin non-reguli. Regula intr-o campanie TV nu este valabila intotdeauna. “Vezi daca nu ii scoti minusurile in evidenta", a precizat ea.In Romania, lipsa PR-ului politic i-a facut pe toti politicienii romani sa devina detergenti, sa se vanda la TV. Politicienii vor talk show-uri, chiar daca acestea se lasa cu sange.Eu mi-as dori enorm sa lucrez cu femeile in campanie, dar toate vor sa fie ca Traian Basescu, innebunesti! Si femeile si barbatii vor sa fie Traian Basescu in Romania.Foarte putini politicieni vin la un consilier de imagine cu temele facute, cu o strategie clara pe care o au in plan pentru orasul in care candideaza, daca e vorba de un primar. "Daca as avea simt civic, v-as da o lista cu orase unde nu trebuie sa mergeti la vot", a comentat situatia consultantul politic Adriana Saftoiu.Intrebata de Ho