La uzina Kia din Slovacia, cea mai moderna din Europa, productivitatea este de 100 de masini per angajat, in comparatie cu 24 per angajat la uzina Dacia de la Mioveni, considerata cea mai eficienta a grupului Renault din punct de vedere al costurilor. Romania se afla pe ultimele locuri in topul tarilor europene producatoare de automobile, potrivit statisticilor Organizatiei Internationale a Constructorilor de Automobile (OICA).
In 2007 in Romania s-au produs 241.712 autovehicule, in crestere cu 13,2% in comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut. Dintre acestea, putin peste 234.000 au reprezentat autoturismele, in timp ce comercialele usoare au atins un nivel de 7.444 de unitati, toate reprezentand versiunea Van a Dacia Logan.
La uzina Kia din Slovacia, cea mai moderna din Europa, productivitatea este de 100 de masini per angajat, in comparatie cu 24 per angajat la uzina Dacia de la Mioveni, considerata cea mai eficienta a grupului Renault din punct de vedere al costurilor. Romania se afla pe ultimele locuri in topul tarilor europene producatoare de automobile, potrivit statisticilor Organizatiei Internationale a Constructorilor de Automobile (OICA).
In 2007 in Romania s-au produs 241.712 autovehicule, in crestere cu 13,2% in comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut. Dintre acestea, putin peste 234.000 au reprezentat autoturismele, in timp ce comercialele usoare au atins un nivel de 7.444 de unitati, toate reprezentand versiunea Van a Dacia Logan.