General Motors a anuntat ca intentioneaza sa investeasca in urmatorii 3 ani, aproximativ 2 miliarde de dolari in China, acest lucru insemnand achizitii si alte acorduri. Obiectivul companiei este de a-si dubla veniturile pe piata chineza, se arata intr-un comunicat al companiei. General Motors se confrunta ca si ceilalti producatori auto, cu o scadere a numarului de vanzari in toate pietele mari. In Japonia, a treia mare piata mondiala, volumul vanzarilor a scazut in 2007 cu 7,6% aj
General Motors a anuntat ca intentioneaza sa investeasca in urmatorii 3 ani, aproximativ 2 miliarde de dolari in China, acest lucru insemnand achizitii si alte acorduri.
Obiectivul companiei este de a-si dubla veniturile pe piata chineza, se arata intr-un comunicat al companiei.
General Motors se confrunta ca si ceilalti producatori auto, cu o scadere a numarului de vanzari in toate pietele mari. In Japonia, a treia mare piata mondiala, volumul vanzarilor a scazut in 2007 cu 7,6% ajungand la cel mai mic nivel din ultimii 30 de ani.
De asemenea, piata din Statele Unite sufera o scadere a vanzarilor in domeniul auto, analistii estimand ca anul acesta, numarul de autovehicule va scadea de la 16 milioane vandute in 2007, la 15 milioane.
Pentru acest motiv, principalii producatori auto mizeaza foarte mult pe piete precum Brazilia, Rusia, India si China, pentru a compensa performantele scazute de pe pietele mari.
Data: 17 apriile 2008
Sursa: Capital.fr