Eveniment formativ adresat tinerilor interesaţi de cariera de comunicator, Olimpiadele Comunicării şi-au trăit cei şapte ani de acasă, au crescut şi au crescut frumos.
Eveniment formativ adresat tinerilor interesaţi de cariera de comunicator, Olimpiadele Comunicării şi-au trăit cei şapte ani de acasă, au crescut şi au crescut frumos.
Cele două zile ale Conferinţelor au reprezentat un adevărat tur de forţă în care 30 de invitaţi din toate zonele comunicării au prezentat idei, principii, studii de caz.
Numărul mare de vorbitori şi varietatea zonelor lor profesionale ţin de miza evenimentului, subliniată de Dragoş Dehelean, preşedinte al Ethos, asociaţia care gestionează Olimpiadele Comunicării. Iar această miză este conturarea unui profil performant de comunicator. Comunicatorul ar trebui să fie “unul complet care să ştie atît cum se gîndeşte o campanie de advertising, şi care să poată face şi o campanie socială sau electorală”, consideră Dragoş Dehelean. “Ne este foarte drag acest concept de comunicator complet, pentru că este un concept pentru performeri.”(Dragoş Dehelean)
Sorin Psatta, unul dintre vorbitorii la conferinţe, spunea că publicitatea nu este nici despre îngheţată, nici despre cornet, ci despre pofta de mîncare. Iar numărul tinerilor participanţi la eveniment a demonstrat că aceştia au poftă... de publicitate. Anul acesta, unul dintre recordurile evenimentului se referă la faptul că s-au înscris în competiţie 109 echipe.
INOVAŢII LA EDIŢIA A OPTA. De remarcat este că a crescut semnificativ numărul echipelor din alte oraşe decît Bucureştiul. “S-au înscris 28 de echipe din provincie. Campion e Iaşiul, cu opt echipe, urmat de Cluj, Timişoara, Sibiu, Constanţa, Craiova. Pentru prima dată, echipe din Iaşi, Cluj, Timişoara, Sibiu au ajuns şi în finală. Cei din ţară reprezintă astfel 13 echipe din cele