Producatorul de bere SABMiller, prezent Romania prin Ursus Breweries, a inregistrat o crestere de 28% a vanzarilor de 28% in 2007, in conditiile in care cresterea grupului s-a situat, volumic, la 7%. Principalul motor de crestere a incasarilor companiei la nivel local a fost berea Timisoreana la ambalaj PET, care ramane marca-vedeta a companiei.
Cresterea inregistrata in Romania este de patru ori mai mare decat cea inregistrata la nivel de grup si de peste trei ori mai mare decat cea raportata in Europa. La nivel global, grupul a inregistrat in 2007 afaceri de 18,6 miliarde de dolari si un profit de circa 3 miliarde de dolari.
Bunele rezultate raportate in Europa sunt o urmare a strategiei companiei de a se concentra pe cresterea cotelor de piata, pe dezvoltarea portofoliului si cresterea investitiilor pe segmentul berilor la PET. In afara de Romania, Rusia si Polonia au inregistrat rezultate comparabile, mai ales datorita conditiilor meteo favorabile si a economiei emergente ce caracterizeaza regiunea.
InBev Romania, unul dintre principalii concurenti ai SABMiller pe piata locala, a inregistrat in 2007 o majorare volumica de 16,8%, crescand de la 3,925 milioane de hectolitri comparativ cu 3,360 milioane de hectolitri in 2006, potrivit datelor publicate recent de companie.
La finalul anului 2007, rezultatele concernului multinational InBev arata o crestere a volumului de 5,2% comparativ cu anul anterior. Volumele totale din Europa Centrala si de Est au atins 49137 milioane de hectolitri, in crestere cu 13,7% fata de 2006.
InBev Romania, filiala locala a InBev a inregistrat in 2007 o crestere volumica de 16,8%, in conditiile in care piata berii a crescut cu numai 9,6%, conform MEMRB Romania. Cresterea volumica inregistrata de berea la PET a fost de 32%, InBev Romania avansand si in ceea ce priveste cotele de piata. Berea-vedeta a produca