Reprezentantii Baneasa Developments, compania care a realizat Baneasa Shopping City, estimeaza un numar de cel putin 20.000 de vizitatori in ziua deschiderii, iar pentru prima saptamana este asteptat ca peste 150.000 de oameni sa intre in primul mall din
"Din calculele pe care le-am facut noi, vanzarile anuale se vor ridica la circa 250 de milioane de euro, iar numarul de vizitatori va fi de circa opt milioane de oameni pe an", spune Ergen.
Pentru spatiile din cadrul Baneasa Shopping City dezvoltatorii percep atat o chirie lunara, cat si procent din vanzari, estimarile initiale aratand ca vizitatorii mallului vor cheltui in medie circa 30 de euro fiecare la o vizita.
Michael Lloyd, managing partner al intregului proiect Baneasa spune ca a avut in vara anului trecut o oferta pentru preluarea mallului din cadrul dezvoltarii.
"Am primit anul trecut o oferta de la unii dintre cei mai mari proprietari de centre comerciale din Europa, care nu sunt prezenti in Romania in momentul de fata", a declarat Lloyd.
Criza mondiala a creditelor ipotecare a temperat elanul investitorilor care au devenit intre timp mult mai precauti la achizitii. "Sunt multi bani care trebuiesc cheltuiti, iar investitorii se vor intoarce in piata. Baneasa Shopping City, prin pozitionare (pe drumul dintre aeroportul Otopeni si centrul Bucurestiului - n.r.), reprezinta prima impresie lasata multor straini care vin in Romania pentru prima data", spune Lloyd.
Prima etapa din Baneasa Shopping City a fost inaugurata astazi, adica 75% dintre magazine, reprezentand o suprafata de 42.000 de metri patrati.
"Din cauza problemelor de pe piata constructiilor, o serie de magazine nu vor putea fi deschise maine (n.r. - astazi), desi spatiile sunt inchiriate complet de sase luni. Toate magazinele vor fi deschise in decurs de o saptamana", a spus Ergen.
In var